«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)

Звернення


10:13 3 серпня 2021
Рег. №: Л1-53357
Крок : 6
Звернення в архіві

Уточнення щодо звернення Л1-53191 (Матеріальна допомога внаслідок зливи.)


Адреса проблеми: вул. Героїв Крут 30


Хочу подати скаргу на обслуговуючу компанію "сервіс плюс". Більше року тому ми, мешканці квартири 30, зверталися для них з проханням відремонтувати покрівлю, у зв'язку з тим що після так званого капітального ремонту, покрівля тече, хоч до цього и не текла. З початку літа, коли покрівля саме в мене дала перші признаки течі, я подзвонив в управляючю компанію, та залишив скаргу, це було 7 червня, жодних дій не послідувало. 9 липня надіслав електронну скаргу, заяву на ремонт покрівлі. І до цього дня нічого не зроблено. Хочу додати, що я є військовослужбовець, учасник бойових дій, зараз знаходжусь в зоні проведення ООС, та не маю можливості бути присутнім, або провести ремонтні роботи самостійно. Але покрівлю необхідно відремонтувати до настання дощів, інакше це не доцільне витрачання коштів! Тому хочу запросити матеріальної допомоги на відремонтування покрівлі, та дезінфекцію цвілі, яка з'явилася внаслідок зливи, а також відновлення косметичного ремонту. Ця скарга є доповнення до звернення Л1-53191, так як в неї не коректні дані щодо контактів, а також нема прикладених данних. Також додаю скрін дзвінків в управляючю компанію, а також скрін електронного звернення.



.mp4
Video.Guru_20210803_093001669.mp4
(9.01 Mb)

Показати/cховати відповіді